Uykuclimon 5 saat falan oluyo ıspanak kavurup üstüne yumurta kırdım tam uyucaktım agzımdan gelmeye başladı çıkardım biraz yogurt yedim migdem hala kötü eşimde yedi ona bişi olmadı 29 haftlıgım 😒
Jasminixx Uykuclimon hamilelikte bu tarz şeyler dokunabiliyo dikkat et banada mantar dokunmustu çok kusmuştum korkuyla zehirlendim diye doktora gittim doktor bişey yok dedi ama bu tür zehirlenmelerde bebeğin etkilenmesi 4 saati buluyo bu sürede anne zaten kendinden geçmiş oluyo demişti
Yoncaerim Uykuclimon bendede portakal yendiğimde olmuştu canım oluyor bencede okadar yedim ve hepsini çıkarttım resmen baş agrısı baş dönmesi ateş vardı birde bence tamamen o mideden kaynaklı
Gizemciim Uykuclimon eşinde bişe yoksa sende de olacagini sanmiyorum. yine de tedbirli olmak lazim kusma devam ederse acile tabi. gecmis olsun
Eminapasali Bu haftalarda oluyor mide rahatsızlığından kaynaklıdır bence benimde bu gibi şikayetlerim var
Uykuclimon Jasminixx bi 6 saat falan olucak yiyeli bebegim hareket halinde benimse mide yaniyor bisi olmusmudur
Jasminixx Uykuclimon yok canım gaviskon iç çok rahatsız oluyosan parmağını sok kustur kendini rahatlardın
Uykuclimon Gizemciim demin yine cikardim hepsini cikarsam rahatlicam ama esime soyluyorim bise yoktur diyo
Serap0733 Uykuclimon canm ıspanağı iyi temızledın demi:( yani ben bi şey olcagını sanmıyorm sonucta balık yogurt yememişsin
Serap0733 Uykuclimon eee tamam canm korkma ya gecen de ben kahvaltı yaptım üstüne bir bardak su içtim ne var ne yok çıkardm😏
Nefesimmom Uykuclimon bende 3 gun kadar önce ıspanak yeşim kızımla ıkımızde kustuk hatta ben serumluk oldum dr ıspanaktandr dedi