Asl_93 Kızlar içinde et olduğunu bilmiyordum 18+6 haftadayız biraz yedim bi şey olur mu? Korktum şimdi 😔(çiğ köfte)
zelis63 Asl_93 ben bile bile yedim aşerdim resmen canm annem dedi hiçbisey olmaz yedim hiçbisey olmadı gercekten korkma ve 2 defa yedim hemde çok çok
Gozde01 Asl_93 ben de 2 defa yedim hamileliğim süresnce hemde az değil sağlam yemiştim😻 bişe olmaz allahın izniyle korkma
Zlmdnccc Asl_93 yok canım korkma bişey olmaz. Bende hamileligin basında yemiştim sıkıntı olmadı bidaha yemessin bisey olmaz
Asl_93 Sermec hayır kaynanam yapmış yedim sonra dank etti sordum etliydi dedi 🤦🏻♀️ Eyvah dedim ama geç oldu 😔 umarım bi şey olmaz canım
Asl_93 Sermec araştırdım biraz da az yemekten bi kere yemekten bi şey olmaz yazmışlar hep 🤷🏻♀️ Randevuma daha 15 gün felan var 😔 İnşallah bi şey olmaz 🙏🏼😔
RuzgarsMommy Bişey olmaz diye de çok çok yenmez çünkü bişey olması demek kusmak zehirlenmek vs değil enfeksiyon mikrop toksoplazma kapmak demektir bu da hemen ortaya cikan bisey degil zaten. Bi kere den bisey olmaz ama bida da yememek lazım
Eminapasali Ben urfaliyim bizim orada her gün yiyorlar 😂 ama tabi onlar alışık bünye olarak az yediysen bisey olacağını sanmıyorum