Kızlar öncelikle herkese merhaba. Doğum yapalı 5 ay oldu ama ben daha yeni yazma fırsatı buldum. Hamileyken üye değildim yeni giriş yaptım uygulamaya bu arada. Fazla uzatmadan hikayeme geceyim hemen. 2 senelik evliyim ve ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı maalesef ve doktor 3 ay dikkat edin daha sonra denemelere tekrar başlayabilirsiniz dedi. Düşüğün üzerinden 1 sene geçmesine rağmen bi türlü hamile kalamıyodum hiç bir sorun olmamasına rağmen ve doktora gitmeye karar verdim daha çok yeni evlisiniz tedavilik bisey yok folik asite başlayalım daha sonra düşünürüz dedi ve ben folik asiti kullanmaya başladıktan 2 ay sonra hamile kaldın allaha şükür. Adetim 1 gün gecikti ve hemen test yaptım.pozitif çıktı. Eşimle bi karar almıştık bu gebeliğini ilk 3 ay kimseye soylemiycektik ama 2 hafta sonra kanamam oldu ve düşük riskinden dolayı doktor 2 3 hafta kalkmadan dinlenmeli söyledi mecbur ailelerimize söylemek durumunda kaldık. Neyse uzatmayım hamileliğin sorunsuz çok güzel bi şekilde ilerledi ara ara diş ağrılarının haricinde bi sıkıntım olmadı. Artık 40.haftaya geldim ama oğlum bi türlü doğmak bilmedi bende bi heyecan normal doğum istiyorum diyorum doktora ama inşallah sezeryan olir diye de dua ediyorum. Doktorum inat etti seni sunisiz kendi saçınla doğum yaptircam diye 42.haftaya kadar bekletti en son çarşamba günü muayne oldum ve pazartesiye kadar sanci n olmazsa mecbur suni vericem dedi doktorum ve doğumu tetiklemek için de çatı muayenesi yaptı baya zorladı. Eve geldim artık doğum başlar 1 2 saate diye bekliyorum çünkü çok zorlamıştı ve kanamam vardı baya suyun gelene kadar korkma kanamadan demişti doktorum. Ama hala sancı yok.cumartesi günü oldu eşim evde yalnız kalmayın diye ise giderken beni annemin yanına bıraktı son gunlerim olduğu için o gün hiç bisey canım istemedi içinde degisik bi duygu vardı. Sancı gibi degil ama belimden hafif ağrılar vurmaya başladı öğlene doğru ben dakika tuttum ama düzensiz diye önemsemedim. Neyse annelerde sıkıldım eşimi aradım akşam üstü beni eve götürürmüşüm diye eve geldim tabi ağrı belimde sadece ben kasımlarımda olucak ağrı diye ciddiye almıyorum pek. Eve geldim yemek yedim duş aldım.hala belim agriyo dakka tuttum 3 dakika da bi geliyo ama öyle duramiycak kadar değil. Eşime dedim böyle böyle bi hastaneye gidelim yinede baksınlar dedim anlamı aradım 3müz hastaneye gittik. Ben direk doğumhaneye girdim saat gece 11 bu arada. Hemen nst ye bağladılar yarim saat kaldım sancılarım düzenli geliyodu. Açıklığına bakmak istedi hemşire çatıya ciktim ilk el attı 3 dedi sonra bi anda ebe oo 6 santim oldu bebeğin baskısı çok iyi Sabah i bulmaz doğurursun dedi. Bende bi korku heyecan hemen hasta bakıcı kıyafetleri getirdi lavman yaptı ailene haber ver gel dedi ben dışarı ciktim ablamla eşim kapıda onlara haber verdim 15 20 dakka oyaladım yanlarında korkudan içeri girmek istemiyorum ama hasta bakıcı geldi içeri götürdü beni. Doğum hızlansın diye suyunu patlatmak istedi ebe catiya aldilar ama bi turku patlatamadilar suyun bitmia senin dediler ama benden hic su gelmedi evdeyken nasil.oldu anlamadım. Bu arada suni sancı berbat bisey istemsizce insanı bagirtiyo be bağıramam diyodum ama öyle bi bagiriyosun ki🤣 suyumu patlatmaya igrasirken açıklığım 8 santim oldu beni tekrar yatağa aldılar ve ikinmami söylediler yapamadım en zor kısmi oydu benim için. Gücüm yetmedi belimden ağrı biryandan suni sancı bi yandan dilim damarım kurudu şu istedim ama sadece bi yudum icirdiler . Ben yatakta ıkınmaya çalışırken ebe geldi oo kafası görünüyo doğru çatıya dediler zar zor o halde yürüdüm catiya ciktim ikin diyolar ama nefesim kesiliyo bırakıyorum. Son kez son gücünle ikin dedi ebe ve ben ıkınırken hasta bakıcı koluyla karnıma bastırdı ve oğlum bi anda çıkıverdi. Basta ağlamadı hava taktılar oksijen verdiler bunalmış suyum bittiği için. 10 dakka sonra kucağıma verdiler mis kokulu oğlumu boncuk boncuk maviş gözleriyle bakiyodu bana. 3640 kg 55 cm Saat 00.20 de dünyaya gözlerini açtı. Dikisim vardı baya ama sayısını söylemediler. 11 de girdigim doğum haneden 12 yi 20 gece oğlumu kucağıma aldım ve dikişler bittikten sonra 1 de çıktık odamıza. Şimdi 5 aylık olduk ve yavas yavaş taşımlara başladık bile teyzeleri😉 rabbim isteyen ve hakeden herkese bu duyguyu nasip etsin inşallah. Doğum için gün sayanlara da rabbim yar ve yardımcısı olsun bi iznillah👏👍