Berkefatma 6+2 oldum mıde bulantısından resmen geberıyorum kolumu kaldırıcak halım yok sızde de boyle oluyormu gunde 3 defa progestan içiyorum 🙁
mehefey Berkefatma progestanı fitil olarak kullanırsanız yan etki bulantı baş dönmesi vs yaşamazsınız🙏🏼
Minikbirkalp Günde 3 kere alıyorsan normal sendeki sersemlik bence ben 200 lük kullandım 2 ay günde 1 tane gece yatarken aldım erken aldığım saatlerde baş dönmesinden gözlerim bulanık görüyordu