Smyyykvll 37+1 günlük gebeyim ve suan sirtimin sol tarafinda asiri ağrım var ve ishal olmusum ikisinede dogum belirtisi deniliyor ama benim gibi yasayip doguran varmi ilk gebeligim ve hic birsey bilmiyorum 🙄
hunilimom Smyyykvll hayırlı doğumların olsun canım sancin felan varmi hemn doğum olmuyor bazen hani şancı daha önemli
Leyladisbudak Benim bir haftadır oyle 37+5 günlük hamileyim ilk doğum başlıyor sanmıştım doktora gittim sancı filan yok bel agrısı ayakta durmaktan olabılır dedi ishalde yedigin dokunmuştur dedi😅