010795 valla kuzenim kepezde 1 ay dogumhanede staj yaptı asla önermedi kızın psikolojisi bozuldu neredeyse aglıyodu ordaki olayları anlatırken bende ilk kepezi düşünüyodum, sonra kardeşim egitim araştırma Da staj görmüştü dogumhanede yine baya övdü çok temiz ve ilgililer hem ek bina yapıldı hersey yeni dedi o yüzden orayı tercih ettim pişman değilim 😊