Aysucaner doktorlar ikiye ayrılmış durumda. benim doktorum ilk 3 ay organ gelişimini tamamladıktan sonra saçında sivilce yada açık yara yoksa, boyanan yerde beklemektense başka bir alanın varsa bekleyecek (solumamak açısından) boyanır demişti. 35+4 günlüğüm hiç boyamadım haftaya boyayıp doğuma gideceğim