Değerlerim baştan baya yüksek olduğu için doktor daha ne kadar yükselebilir ki değerin dedi değerde Bi sıkıntı görmedi ama hala bebek görünmüyor bebeği oluşturan kese yolk kesesi deniyormuş galiba o kese oluşmuş ama bebeği göremiyorum 1 hafta 10 gün daha beklemenin Bi sakıncası yok bekleyelim dedi