Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bitmiş bitmiş az kalmış bizde görebilirmiyiz o günleri 🤲🤲13.haftadayız 4.haftadan beri kanamam oluyordu bugün yine belime biraz sancı giriyor kahverengi sanki akıntım var peçeteye silince geliyor progestan fitil aldım uzanıyorum 😭