Nidanur02
ben de dün doktora gittim, hafif ağrım var karnımda diye. Bebiş dönmüş, ondan dedi doktor... erken doğum riskim de yokmuş, bebişin ayakları olduğu yerde ağrı yapıyormuş, kafası da döndüğünden dolayı vajinaya baskı yapıyormuş. 29+4düm dün... bir de kilo aldığı için tabii daha hissedilir durumda her hareketi...