Ben bu forumu çözemedim arkadaşlar yukarıda tüm tartışmalar yazıyor mesela ama aşağıya indikçe birkaç kere daha fazla göster e tıkladıktan sonra bitiyor tüm tartışmalar bu kadar az olamaz değilmi? Konu araması da yapılmıyor grup şeklinde konuların ayrı ayrı gösterildiği bir yer YÖK mü