mmeleky Eeeeeeozge ayyy vala içime bi su serpildi çok teşekkür ederim canım bende makyajımı yaparm artık😀
Sksdmr10 Hirosimo canım onlar dudakların rengınden de oksıjen panık takıbi yapıorlar.Tansıyon vs düşünce ilk dudaklar morarır mesela ondan
Burcu16 mmeleky yapabilirsin canım ben yapmıştım yine yapacam ruj sürme onun yerine dudak nemlendirici al koyu renk benimde şuan aklıma geldi bi tık canlı durur😀 yoksa fondoten kapatıcı rimel iyelenir allık sürmüştüm 1 buçuk yıl önce sezaryen doğmdu
mmeleky Burcu16 tamam canım öyle yaparım zaten o bana yeter çok abartmayı düşünmüyorm😀çok teşekkür ederim
Sumeyye_g mmeleky bende sezeryanda olanları hep instagramda paylaşanlar fuull makyajlıydı bi tek oje yasak ama Gine’de yüzüne biraz bileyler yapılanilir abartmadan be öyle yapcam mesela
Szeys mmeleky Benim yüzümde bişey yok da alışmış gözüm makyajlı halime o yüzden eksik geliyo. Bide biraz sanki koyulaştı tenimin rengi leke değil de onu da taktım biraz o yüzden en iyisi hafif de olsa ten makyajı😉
Faray mmeleky birşey diyeceklerini sanmıyorum bende protez tırnak kalıcı oje var, makyajımı da yapar giderim sonuçta özel bir olay hastanelerde çekilen fotolara bakıyorum hepsi ojeli makyajlı gayet şıklar. Belki hastanesine göre değişiyordur.
mmeleky Faray bende özele gidiyorm canım ama herkes bişey olmadıgını söylemiş makyajımzı yapıp gidelim bence😀
Minikmucizemizz mmeleky bb krem surüp bi rimel yaparsan bence çok batmaz göze ama istedigin gibide yapabilirsin kimse karışamaz keyfini çıkart
Sunshine1 Minnosizmmm canım peki jel tırnakla girdi eltim doğuma. Onlar asla çıkmıyor biliyorsun. Ben de franch yaptırıp girerim diyordum ama 🤨🤨
Arzu0101 mmeleky tırnak ve dudak dışındakiler sıkıntı olmuyor canım ☺️sadece oksijen durumunu kontrol etmek için oralara bakılıyor o yüzden izin verilmiyor
Cileklipasta mmeleky doğuma acil alındığım için makyajlı girdim 😄 silmeme gerek var mı dedim yok dediler🤭 ojeli almıyorlar sadece
mmeleky Cileklipasta bende sezeryan olcam planlı olacağı için evde makyajımı yapıp öyle gitcem inşaallah🥰😀