Arkadaslar iyi geceler ilk hamileligim 33+4 olduk yalanci sancilarim basladi. Karnim asiri sertlesti bebek hareketi cok acitiyo 15 dk falan surdu doktoruma yazdim yalanci sanci olabilir magnezyumdan iki tane ic bol su dinlen gecmezse hastaneye gel dedi cok sukur gecti ama bebek hareketi cok keskin bole kasigimda ara ara sanci agri gibi adet agrisi gibi bacagima falan vuruyodu gecen haftadan beri bugun bianda oldu karnim kasigim belim sirtim cok kotuydu anlatamam kime sorsam etrafimda yalanci dogum sancisi en erken 36 haftada baslayan var benim erken baslamasi erken dogum olabilir anlamina gelir mi :(