Mrs40 🥴🥴 🥴 inşallah geçer ama bunun bi süresi yok inan ki herkesin her hamileliğin durumu farklı . 34+2 yim hala bulantılarım var eskisi gibi şiddetli olmasana yine hafta da 3-4 kes sabah kusarım . Doğuma kadar devam bende . Alışkanlık oldu. Kusmaz isem eksik gibi oldum daha 🤷♀️