Kizlar iyi akşamlar happykidste yazdim ama kimse cevap vermedi belki burda bunlari yaşayan vardir. 19 gün önce sezaryan oldum genel bayıldım uyanmamda ayaklanmamda bir sorun olmadı şükür. Ama gel gör ki 11. Gün bir baş ağrisi bir tansiyon yükselmesi ve ameliyat yerimde bir akınti megersem tansiyon yuksekligi yapiyormus doktorum krem verdi çok önemli değil korkma dedi. Fakat günlerdir başimin ağrisi kesilmiyor yemek yiyemiyorum mide bulantisi yapiyor bunları yasayaniniz var mi