Fatma60_ Cnsmrc_1 ilk oğlum huzeyfe benimde ikinci yolda 35 haftalıgız isim bulamıyorum kafayı yicen 😂
SumeyyeAhmet Cnsmrc_1 programa göre bizde 1nisan 😊 kızım olacak InşaAllah ama size bi isim onerim var Eymen çok hoş bi isim😊
ibrahimasaf yaaa masallah nisan ayı komple erkek herhalde benim ilk dogum ve oglum olcak ibrahim asaf
Reyhan2805 Cnsmrc_1 oğlum olacak olsaydı Mete,Alperen, miraç, Enes, Ömer gibi isimler düşünüyordum ama kızım olacak inş ☺️
SameTugcEymen Cnsmrc_1 Oğlumun adi Eymen 20 aylık. Şimdi kızım olucak nisanda son 65 onunda adı Eslem olucak 😊
hryoz Cnsmrc_1 nisanın 5inde kız annesi oluyorum bende ama 7 yasında bir oglum var adı YİGİT hicte pişman olmadım keske koymasaydım diye fikir olabilir 💕💕
Senemse Benim ilk kızım olacak nasipse Fatma Serra Rabbim sağlıkla sıhhate kucağımiza almayı nasip etsin🥰