Nevinnn doğumuma daha çok var benim o yüzden fiyatlarla ilgili bir bilgim yok hastaneye gidip bilgi alabilirsin telefondan fiyat söylemiyorlar ben takibimi orda yapıyorum şuan çok şikayet duydum ama şahsen ben çok memnunum nasip olursa Doğumu da orda yapıcam 🙏