Duyguderyaa Arkadaşlar merhaba adetimin 6.günündne itibaren 5 gün klomen kullandm cuma günü kontrole gittim sağ tarafta 3 tane yumurta oluşmuş 16mm doktor gün aşırı birliktelik söyledi bu şekilde iğne olmadan gebe kalan varmı 6 martta test yapıcam 😊
Papatyaa00 Duyguderyaa ben femara ile takibe alındım yumurtam gelişince iğneyi olacaktım bir ay boyunca iki günde bir muayene oldum ve bir ayın sonunda doktor bana hiç yumurtan yok gelişmiyor çatlamıyor dedi bir sonraki ay gel tekrar başlayacaz dedi 25 gün sonra 7 haftalık hamile olduğumu öğrendim nasıl oldu bizde anlamadık resmen mucize 😍darısı başınıza inşallah çok yıpratıcı bir süreç
Duyguderyaa Susamvemom yumurtalarınız catladığını anladınız mı acaba bide sizde ne kadar büyümüşlerdi 😊
Susamvemom Duyguderyaa 15 mm di en son bir tane sadece. Doktor gün aşırı ılıskı dedi adete kadar. Bizde öyle yaptık aynı zamanda esıme kecıboynuzu ıcırdım bide dengelı beslendım canm yumurtlamayı hıc hıssetmedım hamılelıkte belırtım olmadı hafıf kasık agrısı harıc🙏🏻 Rabbım ınsallah nasıp etsın bu ay sanada bana da canım 🤲🏻