Kulikuli biz 19+5teyiz ama 5.haftada kendi yasadiklarimi anlatayim. Asiri duygusal degisimler, hassas bi donem, nabiz yukselmesi kan basinci artmasi yasadim haliyle kendi kalp atisimi duyuyodum. Kokuya asiri hassasiyetin basladigi zamanlar, hic bulantim olmadi ama yagli baharatli yiyeceklerden uzak durdugum icin belki de. Kokusundan rahatsiz oldugum hicbi sey yemedim. Damarlarim belirginlesmeye basladi hem gogsumde hem kollarimda. Evet kasik ve bel agrilari oldu ama kanama vs yoksa adet agrisi gibi normal, cok siddetli olmadigi surece. Atiyorum gunde 2-3 kere agri geliyodu sanki adet sancisi gibi. Bi kac dk sonra geciyodu. Rahim genisledigi icinmis. Bol bol sut yogurt muz badem ceviz tuketmekte fayda var. Meyve sebzeyi guzel yikamak lazim, asilari olmayan hayvanlarla temas etmemen lazim. Bolca istirahat etmen lazim. Koyu yesil yaprakli sebzeler brokoli, karnabahar, ispanak gibi guzelce yikayip limonla yogurtla artik canin nasi isterse cig yemek hem daha faydali hem koku olmadigi icin mideni rahatsiz etmez. Onun disinda bol bol su icmek gerek. Gunde en az 3 lt. Baska da aklima gelen bisey yok tadini cikar 🥰 stresten uzak dur