Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle bende klasik olarak sonunda doğurdum 20.02.2020 tarihinde genel anestezi ile.
Öncelikle gebeliğim çok zor geçti mide bulantisi kusma gebelik zehirlenmesi diş ağrıları mide yanmalari halsizlik kansızlık yani gerçekten zordu kızım beni baya yormuştu 😂Neyse çok uzatmadan doğum hikayeme geleyim kızım iri olduğu için ve zaten benimde sezaryen işime geldiği için kabul ettim çünkü hep haftası çok öndeydi en son kontrole gittiğimde 4 hafta öne geçmişti ve enfeksiyon da kaptigim için yazmayı unuttum hep enfeksiyonla mücadele ettim gebelik boyunca o yüzden doktorumuz 37 +5 te gün verdi bu arada gebelik sekerim yoktu .
Ve 20 şubatta ameliyata alındım spinal olamadım çok korktum ve bayılacaktım zaten hemen genel karar verdik o anda sondayi uyusmadan taktilar bana her ne kadar yalvardiysam da biraz acidi sadece ve beni uyuttular ve ameliyat sırasında çok kan kaybetmişim bebeğimi 17 dk içinde çıkarıp hemen babasına vermişler ama ben ne yazıkki 2 saat sonra çıkmışım ameliyatta eşim ve ailem çok korkmuş ve hatta doktor ameliyatta çıkıp bilgi verip tekrar ameliyata girmiş ve kanı durduramayınca içime tekrar su kesesi yerleştirmişler yani kocaman balon diyorlarmış ons ve aparatlar rahmime öylece durmuş ve ilk gece yani ilk gün bebegimle ilgilenemedim çünkü acılardan sabaha kadar bağırdım haykırdım ama kızımı göğsüme vermişler sütüm hemen gelmiş şükür hatırlamıyorum bile düşünün sonra 2.gün sabag doktorum geldi ve inanın ki vajinamdan yani bildiğiniz normal doğum yapar gibi balonu çekti kocaman plastik o aparatları çıkardı duvarlara tırmandım resmen ama onlar çıkınca yeniden doğmuş gibi oldum diyebilirim rahatladim ve hemen ayaklandim yani o kısımdan sonrası çok güzel ve kolay geçti belkide o balon olmasaydı herşey daha kolay olacaktı demem o ki sakin korkmayın ben bile yaptıysam herkes yapar ağlayarak girdim doğuma düşünün öyle çok korkuyordum şimdi meleğim yanimda yatıyor veçektiğim tüm acılara değdi 😍unutmadan 52 cm 4180 kilo doğdu 😍♥️ve sezaryan olacak arkadaşlar bünye meselesi sütünüz hemen geliyor merak etmeyin bol bol su ve kayisi gazınız da rahat çıkıyor nekadar yürürseniz o kadar iyi oluyor ve daha 2.günümbüyük abdestimede çıktım hepinize hayırlı doğumlar inşalalh ♥️🙏