Hnfth Mgtl mrb hamile değilim şuan ama olablrm 🙈. 2018de Doğum yaptım o hastanede çok güzeldi çok memnundum muayenelere özele gittim ama doğumum orda oldu
Gamze8001 Mgtl canım bende 32 haftalıgım başından beri sefa arlıere gidiyorum çok memnunum ve çok ilgili dogumuda orda yapıcam benimki sezeryan Allah nasip ederse doktorumuz un nöbetçi anına ayarlıyacaz doktorla konuşduk ondan başkasını istemiyorum
Hnfth Mgtl Aysun çalar seyrek diye bi doktor vardı son haftamda muayene oldum gün verdiler sonra o gün hangi doktor nöbetteyse o yaptı doğumu doktorun adını bile hatırlamıyorum erkekti 😂😂
Mgtl Hnfth normal mi yaptın peki. Bende arada kontrole gidiyorum oraya normalde Tarsusta oturuyorum erkek benim gittiğim doktor da Hakan bey diye. Gerçi normal doğum olunca nöbette kim varsa o yaptırıyor değil mi sezeryan olsan doktor gelirdi.
Mgtl Burcutmbl hakan beye gidiyordum bende bir kaç sefer ama. Bahsettiğiniz doktorun sosyal medyası var mı