Roje öyle mi diyorsun 😖 ben de normal den korkuyorum . Sezeryan beni korkutmuyor .serklajlıyım ben o yüzden bir endişe var her an bir şey olacak gibi . 36 gibi dikiş alınır herhalde ya da en geç 37 . Tabi normal olacaksa . Sezeryan olursa da doğum sırasında alınacak dikiş zaten