Bende pkos hastasıydım hala da öyle tabi ama aşılama vs yollarda ugrasmadik biz . Tüp bebek denedik erkek faktörlü birazda ağır basiyodu. Yanlış yerlerde 3 kere deneme yaptım. 4. Denemede farklı tuo bebek merkezinde tuttu elhamdülillah . Sorununuz ney bilmiyorum ama özel hastane degil de asıl yerine tüp bebek merkezlerine gidin derim. Bu yolda dökülen parayı geçtim emeğime umutlarima yaşadığım acıları ben biliyorum ve hep dua ederim . Rabbim kimsenin kucağını boş bırakma , gönülden senden isteyene ver diye.