Babyboymom SARKZZZ google dan bu konuyu aratabilirsiniz doktor dışında bunun zararı olup olmadığını bence kimse bilemez😊
Hilal54 SARKZZZ ben böbreklerim icin 15 gunde 1 girmek zorundayim bebegim icin de baska haftalarda giriyorum üroloji doktorum ultrasonun herhangi zarari olmadıginı olsa zaten ultrasonda muayane etmiyicegini soyledi
BirsenDeniz SARKZZZ sanmam çünkü bazen ben haftada iki kez giriyorum riskli gebelik geçiriyorum haftada bir kontrolüm var
SARKZZZ Babyboymom ya 2 dr gidiorum şuanda 7haftalığım hangisini seçmem gerektine karar vermeye çalışıyorum. Haftada 2kez ultrasana giriyorum nerdeyse biraz kanamam olduğu için
Tuqbabars SARKZZZ kanamam benimde oldu canım kontrol amaçlı bebeğin için sıksık ultrasyona giriyosun bende öleydim haftada giriyodum eğer bi zararı olsaydı doktor haftada bi ultrasyon önermezdi diye düşünüyorum benim doktorum bi zararı yok demişti Rabbim bebeğini sana bağışlasın
Perimasali89 SARKZZZ üç aydır haftada iki kez giriyorum bazen bir kanama problemim olduğu için doktor zararı olmaz diyor ama bilemiyorum çokta iyi birşey değil bence ama mecbur olunca ne yapalım
Babyboymom SARKZZZ kanamanızdan daha önemli değildir eminim öyle olsa zaten doktorlar izinvermezdii korkmayın allaha emntler 😊😍😍😍
Kevsersepettttt Ses dalgası ile çalışıyor Muş canm bende bi haftada iki kere girdim merak ettim araştırdım ve bu güne kadar herhangi kötü sonuçla sonuçlanmamış korkma 💗
Nazyun Bende bugün aynı konuyu düşündüm gerekli durumlarda elbette gideceğiz öyle birşey olsa çağırmaz herhalde doktorlar o kadar sık ama keyfi Ayda bir yeterli bende son aylar hariç bende tansiyon için 10 günde bir gidiyorum mecburen
Sedefff1 SARKZZZ onu bilmiyorum ama geçen gün bebgn cinsiyeti için ultrasnda baya çok kaldım eve geldim karnıma bir agrı girdi anlatamm bidaha dedim göstermezse göstermesin o kdr asla kalmm
Fnurkcr En erken iki haftada bir bakıyor doktorum. Bir keresinde iki haftadan önce gittik bakmadı, ses dalgalarını sürekli almasını istemeyiz diye.