nagiss03 1,5 aylık hamileyim. Kabızlık sorunu yaşıyorum. Sürekli bir tokluk hali var. Ne yesem çıkarıyorum. Canım hiç bir şey yemek istemiyor. Normal mi bu şişkinlik?
ozli Bende de aşırı şişkinlik var ve karnım aşırı sert. Kayısı ve incir yiyip üzerine su içiyorum biraz da olsa iyi geliyor.