Kızlar üç ay önce doktora gittim kistin falan yok çok temiz herşey dedi ve üç gün önce karnıma bişe saplandı sanki durduk yere ve aşırı derece de kasık karın ağrım oldu bir saat boyunca ve devamında iki gün boyunca da hafif hafif ağrı vurdu belim ağırıyo ve gögüslerimde hassasiyet var ağrı olunca gece hemen dayanamadığım için doktora gittik tomografiye girdim ve hiç bişe çıkmadı yumurtalıklarda kist olabilir dendi böyle mi oluyo normal mi bu kist midir başka bişey mi acaba