Hayırlı akşamlar kızlar. 32+2 deyim. Bugün karnımın aşağı doğru indiğini fark ettim. Bebeğim de sanki aşağıda hareket ediyor. Ben de böbrek rahatsızlığından dolayı enfeksiyon var sürekli geçmiyor. Doktorum enfeksiyon yüzünden 40 I tamamlayamayabilirsin falan demişti. Ben biraz korktum bugün acaba normal mi karnımın böyle inmesi bu haftalarda? Deneyimli olan arkadaşlar ya da bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim☺️