Ilaydamyy Tgbanne benim kızım yerleştiğinde ben gece sırt sanci çekmiştim uyuyamamıştım uzanamiodm ağrıdan kask agirisinida aynı şekilde çekmiştim
Papatya-20 Tgbanne ay ben cok çektim kısa süreli bıçak saplanır gibi kramp girerdi regl agrısına benziyo ama zamanla geçiyor doktor korkulacak bişey yok ilk 3 ay bu agrıların olması normal dedi ama 1 hafta felan agrım oldu sonra çok şükür hiç olmadı
Hanifee1273 Tgbanne ağrıdan yerleştiğini anlayamayız . Ağrının nedeni faklı birşey de olabilir . Ama yerleşme aynı adet ağrısına benziyor hatta adet ağrısından daha daha fazla anca günün geçip test yaparsan hamile olduğunu anlayabilirsin ağrıdan anlaşılmaz
Ebru_tk Papatya-20 kaçıncı haftada oldu 1 haftalık ağrı? Benim sadece belli bir nokta bebeği ultrasonla gördüğümüz nokta ağrıyor 🥲
Selimem Tgbanne Ben sanırım yarın adet olacağım demiştim ağrım uzun sürmedi beş dakka felan sürdü Meğersem sonra öğrendim gebe olduğumu Rabbim inşallah gibi olduğunu öğrenirsin hayırlısıyla
Demetsener Bende hem kasık hem bel ağrısı olmuştu tabi az bi kan gelince adet olucam diye anlamamıstım
Ilaydamyy Tgbanne cnm benim ilk kız 2. Düşük yaptım 9 haftalıkken cinsiyeti bilmiodum şimdide gebeyim 11+3 oldum cinsiyeti şimdide bilmiorum ama anneminde çocukları hep sağdaymış biz 3 kız iki erkek kardeşiz yani anneme cekmsiim herhal
Demetsener Tgbanne evet çok az bi kan lekesiydi sonradan gelmeyince test yapınca anladım meger hamileymişim oda yerleşmeymiş🤷🏼♀️
Hanifee1273 Tgbanne adetine 10 gün varmış .🤷♀️ Uzun bi süre . Kendini yorma düşünme adet gününü bekle en kesin sonuç o gün 🍀