[silindi] Nursen977 bendede 4. 5. aylarda oldu simdi gecti çok şükür deli gibi kaşınıyodu ama kaşımayipnovaliyodum yirtilir diye yag surup ovaliyodum bu ay rahatim şükür😂
Demetsener Bende de oluyo göbek bölgesi ilk hamilelik oldugu için benmde bilgim yok ama umarım çatlak oluşmasıyla ilgisi yoktur.
Gnvrtgc Karın büyüdükçe deri genişliyor. Kaşınıyorsa mutlaka nemlendirin yoksa kuruluktan çatlıyor işte