Merhaba kızlar,33.haftama girdim hala hersabah mide bulantısıyla açıyorum gözlerimi.Öğleden sonra 3e 4 e kadar devam ediyor ve hergün istifra etmeye devam ediyorum.😔Sanırım doğuma kadar geçmeyecek ama doğumdan sonrada devam eder mi acaba diye korkuyorum psikolojik midir nedir anlayamadım berbat durumda oluyorum her sabah,böyle durumda olan var mı 33.haftadan sonra geçen ya da doğuma kadar midesi bulanıp da doğumdan sonra geçen?