Askeranne Bugün ayrıntılı ultrasona girdim. 21+5 haftalığım sağ normal sol böbrek 6,3 mm yazmış dr bi sıkıntı yok dedi bana ama araştırdım geçici de olabilir daha sonrası için risk yaratacak durum da olabilir yazıyor internette bilgisi olan var mı?
arslanmerve57 Askeranne benimde öyleydi canım takibi yapılması gerekiyor 27. Haftada yine girdim detaylıya normal gözüküyor 1 ayda hiç büyüme olmamış dedi . Doğumdan önce son kontrol için yine detaylıya gireceğim haftaya
Askeranne İnşallah bi sıkıntı çıkmadan bebişlerimizi kucaklarız, insan ne yapsa da bir soru işareti kalıyor aklında