Hrzinci25 Arkadaşlar merhaba haziranda doğum yapacaklar bebeğe giyim olarak ne almayı düşünüyorsunuz acaba
Kdzeregli Hrzinci25 merhaba canım aldıklarım zıbın, altlı üstü pijama takımı, altlı üstü normal takım, 2 hastane çıkışı, zıbın tarzında kısa kollu şortlu birleşik kıyafet şu anlık bu kadar 😃
Edanurdg Hrzinci25 yazlık kısa kollu hiç takım almadım 0-3 uzun kollu aldım ama zıbınları genel olarak sıfır kol askılı olanlardan aldım 3-6 da genel olarak uzun kol aldım ama çook fazla almadım 3-6 ay için çok sıcak olursa yazlık kıyafet alıp koyucam bana herkes bol bol müslin battaniye kullanırsın yaz ayında diyorlar puset örtüsü emzirme önlüğü kundak battaniye vs bir çok amaçla kullanırsın diyorlar müslin almanızı öneririm lcw de fiyatlarıda çok uygun
Hrzinci25 Kdzeregli kısa kollu takımları bulabilirmişim ki şimdi. Bana çok bile alma diyorlar en az bi ay uzun giydirirsin diyorlar
Selocaann Hrzinci25 bende 03 ay aldım 1takım ince kısa kollu 1tane de yazlık slopet aldim. 1ay uzun kollu giyer diyorlar ama eylüle kadar incelere geçeriz diye düşündüm.
Selocaann Selocaann hastane çıkışı zıbın takımı vs. de aldım ama yazlik 2 takım aldım duruma göre yine alicam