Aysegulk Herkese merhaba genelde hastane çantasının içeriği soruluyor postlarda ben çanta olarak nasıl bi çanta veya valiz tercih ettiniz valiz tercih ettiyseniz hangi boy bebeğe ayrı kendinize ayrı mı hazırladınız yoksa tek çanta mı hazırladınız bunun hakkında fikirlerinizi almak istiyorum teşekkürler
198723 Aysegulk Bende bunu düşünüyorum ama orta boy valize ikimizin kıyafetlerini koyarım bebek çantasına da ıvır zıvır bez krem terlik biberon emzik vs doldururum heralde
Misssimsek Aysegulk ben normal.bir valize bebeğin ve kendimin kıyafetlerini koyarım diye düşünüyorum. Bebek çantasına da bez ıslak mendil falan
Deletedmom124 Aysegulk canım ben tek valize koydum küçüktü valizim sığdı içine bir tarafa bebeğimin kıyafetleri diğer tarafa benim kileri koydum valizle daha rahat oluyor aciyorsu. Alınacaklar hemen alıp kapatiyorsun çanta sıkıntılı biraz
Mebos Aysegulk ben orta boy valiz tercih ettim 2 bölümlü bir tarafını kendime bir tarafını kızıma yaptım ve çok iyi oldu açıkcası
Syma95 Aysegulk ben bebek çantası almıştım ona koyarım eşyaları. Kocaman valizlere hiç gerek yok bence
Gzgr Aysegulk 2 kucuk boy valiz bebege kendime ayri hazırladım.Kirliler bebegin temiz esyalarina degsin istemedim.Baba icin de ayriyetten kucuk bir sirt cantasi yaptım yedek bir kac parca bisey koydum.
Semafe Aysegulk ben küçük boy valize kendi eşyalarımı koydum, kalan boşluğa da kalma durumu olur bekli diye eşime bir iki kıyafet koydum. Bebek çantasına da gereken bebek kıyafetleri, biberon emzik bez ıslak mendil koydum hazırladım. Tavsiye ederim 🙏🏼☺️
1004nese Aysegulk kabin boy valize koydum ben ama battine havlu derken doldu 😂 tabiel.cantasinada kendi ihtiyaclarimi koyucam pijamalarima.yer kalmadı çünkü 😂
Zhrnz Aysegulk ben ikimiz icin orta boy valiz hazirlamistim ilk iki dogumumda suan 3. ayni valizi bundada hazirladim yeterli oluyo zaten 2 gece 3. Gun taburcu ediyolar bi.sorun olurrsada diye yedekte kiyafetleri hazir bi sekilde kosede biraktim malum.erkekler pek bilmez 🤗
Etzel Aysegulk bebeğin kıyafetlerini bezlerini vs. anne-bebek çantasına, kendi eşyalarımı kabin boy valize koydum. Çok rahat sığdı her şey. Ben valiz düzenleyicilere koydum ayrı ayrı zamanında aliexpressten almıştım çok düzenli oldu.
hunilimom Aysegulk küçük valizim vardı onu kullandım kendime ayrı poşet bebeğe ayrı ayrı poşetleme yaptım üzerim e yazdım hiç karışma dağınıklık vs olmadı
MrsCakmaktas Aysegulk orta boy valiz hazirladm ben bebek ve benim herseyim sigdi ben biraz oto kontrolcu oldugum icin buda lazim olur diye kendimi guvende hissetmek icin fazla fazla koydum. Ama sonucta hastaneye arabayla gidiliyor hepsi bir arada oldugunda cok daha rahat olacagini dusundum. Ayrica ben herseyi keselere yerlestirip koydum benm dogumdan snra giyecegim gecelik takimi bebegin hastane cikisi yedek olanlari ayri ayri koydum terlikleri ayri keseye daha rahat ulasilmsi acisindan