Kızlar 22 haftalık hamileyim Perşembe günü detaylı ultrasona girdim, bebeğin kalbinin dört tarafında olan boşluklardan bi tanesi daha aralıklı bekleyecez kontrol edeceğiz dedi, bi de ense kalınlığı 6,8 çıktı. Ense kalınlığı durumu çok canımı sıktı, fakat asıl önemli olan 11ve 14.haftalarda ikili taramalarda çıkan sonuçlarımı. 22.hafta ense kalınlığı ölçmek için çok uygun değilmiş sanırım. İkili tarama testim de hiç bir riskim yoktu, diğer ultrasonlarda temiz. Doktor amniyosentez ya da anneden kan alıp yurt dışına göndrme önerdi doktorum ama yaptırmayacağım. İkili tarama testim de de hiçbir sıkıntı olmadığından kesin bir şey de söyleyemiyo. Başına gelen var mı, yardımcı olun nolur, çokk kötüyümm 😔 🙏🏻🙏🏻