Merhaba anneler, cuma günü doğuma gidicem Allahın izniyle. Doktorum 2 cm açılma var bebek makata doğru baskı yapıyor biraz zor olcak ama inanıyorum sana yaparsın normal doğum dedi. Korkuyorum zorlar mı acaba diye. Heyecanımı paylaşmak istedim. Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 😊