Duman Arkadaşlar nişan mı değil mi nerden anlayabilirim? İlişki esnasında kanamam olduğunu farkettim doktoruma yazdım bebek hareketleri iyiyse gelmene gerek yok dedi ama bu nişan kanaması olabilir mi diye düşünüyorum 🥴
Kbrazcan Duman nişan kanaması olsa da bişey olmaz ki canım sil geç sancın falan olmadan hastaneye gitsen de napcaklar ki
Begonia Duman 37. haftada nasıl ilişkiye giriyorsunuz vallahi maşallah. Ben 6. aydan beri uzağım çünkü rahat edemedim ve devam etmedik çok şaşırıyorum görünce
Busra_karadag Duman canım doktorlar bi sorun olmadıgı surece yasaklamıyorlar hatta son güne kadar öneriliyor normal dogumu kolaylaştırıyor mş sancı veya suyun yoksa hastaneye gitmene gerek yok nişanı da olabilir
Burc91 Begonia burda 100 tane dogum hikayesi varsa 80 inde dogum oncesi iliskiue girildigi ve acilma saglandigi cok fazla yaziliyor, doktor sakinca gormedikten sonra sknti yok
Begonia Burc91 Ben sıkıntısından bahsetmıyorum kendimi iyi ve rahat hissetmediğim için ara verdik dedim
mirage_90 Son haftasına girince serbest diye biliyorum tabi sakınca yoksa herzaman olabilir ama ben sağımdan soluma dönemiyorum uzun zamandır ilişki eksik kalsın insanın ağrımadık yeri olmuyo valla🤭
Osgem2019 Begonia aynen aynen bende 38 e gircem yarın kaç haftadır zaten çatı ağrısı gece bel ağrısı nasıl yapabiliyorlar şaşırıyorum zaten eşimde baya korkuyor karnım o kadar büyüdüki ve engel yani
Begonia Osgem2019 Ben döneniyorum bile ben de görünce çok şaşırıyorum o yüzden maşallah dedim ama yanlış anladılar beni galiba