Pnr22 valla benimde haftada 3 gün mutlaka oluyor. Ben 9+5 teyim tüp bebek yaptırdım. Zaten crinona jel kullaniyordum transferden beri. Doktoruma karnım biraz daha fazla ağrıyor dedim iki gündür. Oda ilacı kesmeyelim biraz daha kullan için rahat etsin dedi. Bu ağrı normal rahim büyüdüğü için oluyor. İdrarın normal kanamada yok dedi. Kanama olursa başka biseyler düşünürüz ama şimdilik bişeye gerek yok dedi.bi çözümü de yok herhalde. Rahim büyüdükçe bu ağrı olacak.benim adet agrimda çok olurdu. Bazı insanlarda daha fazla ağrı oluyor diye düşünüyorum artık