Ferinazdemirel Kizlar.merhaba bugun tam 11 haftalik hamileyim son 1 2 gundur camasirimda hafif kahve rengi lekeler geliyo ilkten sari gibiydi sonra kahve rengi lekeler.var neden oluyo normal mi acaba doktor 5 de çağırdı ama meraktan hemen gidcem napim bilemedimm
Greyy90 Ferinazdemirel kahve leke yerleşme kanaması olarak bilinir doktor kırmızıya dönerse gel demişti bana o zamanlar ama bende kahve akıntıda olmamıştı arkadaşımda olmuştu ona yerleşme kanaması için rahat etsin diye ilaç vermişti ama kullanmadı zaten geçti sonra şükür ama tabi ihmal etme böyle değişikliklerde doktoruna bildir hemen Allah korusun her leke herkeste aynı etkide olmayabilir
Kumsalim Ferinazdemirel ben dün bu şikayetle gttim hic bi sorun yok dedi yerlesme oluyormuş ama herkeste ayni sey olmuyor
Miniminikuss Ferinazdemirel kuzum lutfen ihmal etme gorun doktoruna. Arkadasım da hamıleydı kahverengi leke sonrası az az kanamaya cevırdı hastanye gttıler beta ıstemısler suan bısey yapamayız dediler kız ertesi gune kadar betanın cıkmasını bekledi o ara kanama daha da arttı ve dusuk yaptı 😔lutfen korkk ve git hastaneye her leke yerlesmeden sebep olmuyor lutfen gt
[silindi] Ferinazdemirel bendede ilk aylar çok oluyodu kahverengi lekelenme doktor o kahverengi gelebilir ama kan diodu progeston kullandim baya gecince biraktim ihmal etmeyin
Ferinazdemirel Miniminikuss ay suan panikledim esim benden daha da panik yarin gidicem ins tesekur ederim