Duruuuu
Ben de 28 yaşındayım ve ilk çocuğum ❤️ 28+6 yız biz de. Ben çok sabırsızlanıyorum bir an önce günler geçsin de kavuşalım miniğimle diye, ben normal doğumdan ziyade sezaryenden korkuyorum ve tüp bebek olduğu için yüksek ihtimalle sezaryen olcak 🤷🏻♀️