Minnos-anne 18 haftalık hamileyim yemeklerin içine çay kaşığının ucundan kimyon koyuyorum doğrumu yapıyorum yan etkisi olur mu bilmiyorum daha yeni yapmaya başladım beni aydınlatırsanız sevinirim🙏
Sirius223 Minnos-anne doktorum bana gaz sancısı için kimyonlu su öneriyordu. Sanmıyorum abartmadikca bir sorun olacağını.
minikmelegim_ Hamileyken etkisini bilmiyorum ama süt arttırici ozelligi var kimyonun. Emziren annelere öneriliyo
Mrvgk minikmelegim_ ben severim bi çok yemekte de kullanırım. Bi zararını görmedim. Ayrıca çay kaşığının ucuyla amiyane tabirle zehir koysan bişey yapmaz bu kadar evham bişey yapabilir ama bi de sakınan göze çöp.... öyle işte ☺️😀