Esraozturk92 Gzyy123 84 kiloyla doğuma girdim büyük boy sipariş ettiğim halde yanlışlıkla orta boy göndermişler butun paketi kullandım orta boy oldu bana ama büyük boy olsa daha rahat ederdim
Ebru-isil Gzyy123 üstünde beden ölçüleri var ona göre aldım ben 42-50 beden büyük boy 42 altı beden de orta boy
Nuur2001 Gzyy123 doğuma 72 kilo ile gittim kuzum ben gerek görmemiştim almamıştım ama aslında çok ihtiyaçmış gece eşimi nöbetçi eczaneye gönderdim tek kalmış onu aldı
Jasminixx Gzyy123 benim adet kanamam fazla olduğu için adetliykende çok kullanırım dependi gece uyurken özellikle yatak yorgan batardı çünkü popom orta olmasına rağmen büyük alırdım daha rahat ederdim
sukranaslier Gzyy123 daha önce yorumlarda okumuştum bir beden küçük alın diyorlardı bayanlar ben m bedenim dün depend aldım m orta boy aldım bazen L beden de giyiyorum anca olur herhalde