Papatya-20 tugce0606 bence erkek gibi duruyor 🤔 bebişi sag tarafında mı hissediyorsun sol tarafında mı 😂
Merveb46 tugce0606 doktor bile bu pozisyondan anlayamıyor bacak arasını bulmaya çalışıyor alt karından müneccim olmadığım için bişey diyemicem 😄
Fatos0277 Kumsalim gülüm nubuna bağlı bence ben sağlık okudum oo kadar iyi biliyorum diyemem ama az çok tecrübem oluyor
Rabia26 Fatos0277 bnde atıyorum lütfen bakın https://imgyukle.com/i/nGTKT1 https://imgyukle.com/i/nGTMdc
Karadenizf Fatos0277 ya bana da 12. Haftada kız dedi dün de erkek dedi bu resmi verdi erkek mi kesin acaba 😁😁 kordon olamaz mı 😁😁 ben şekli benzetemedim bişeye https://i.hizliresim.com/GGbL53.jpg
Elaselcuk Fatos0277 gerçekten mi ayy inşaallah bir kızım var bu ikinci haftaya gidicem inş dr söz yazıcam , bu arada nubu omurgayla paralel olunca kız degilni sanki benimde öyleydi yada dik mi bilmiyorum ki anlamıyorum da çok
Ilaydamyy Fatos0277 canm banada bakarmisin rica etsem https://imgyukle.com/i/ngOcJx https://imgyukle.com/i/ngOjMv
Fatos0277 Elaselcuk canım öncelikle hayırlısı ama eğer nubu dediğimiz şey düzgün değilse vede yan durmuşsa oo zaman kız olma olasılığı yüksek olur
Aayyssuu Fatos0277 [url=https://hizliresim.com/8XmpPk][img]https://i.hizliresim.com/8XmpPk.jpg[/img][/url] bize de bakabilirmisiniz rica etsem acaba 😍
Fatos0277 Elaselcuk bide face kullanıyorsan orda da söyliyorlar çok deneyimli kişiler var biliyorlar sadece kadınlara özel bi gurup