Uzm-Nurse İnofolic kullanan arkadaşlarım , ne zaman başlamak gerekiyor ? Adetime 10 gün var sanırım hamile değilim , adetten sonra mı başlayıp fayda görsem ? 81 tl 20 tanesi :/ günde 2 tane öneriliyor. Deneyimleyen paylaşabilir mi
DefneninLiya Uzm-Nurse canım ben 2 aydan beri kullanıyorum doktorum adet ile ilgili birşey söylemedi az 3 ay kullanmalısın dedi hala bekliyorum.çözelti şeklinde olandan almıştım sabahları aç karnına içiyorum
Haticedemir1 Uzm-Nurse Canım doktorum banada verdi ki henüz gebe değilim tedavi görmek istiyoruz tetkiklerin yapımı aşamasındayız. Yani daha ortada yokken içmeye başladım ama günde 1 adet içiyorum ben.
Melek-melek Uzm-Nurse benim ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı ve kistim vardı kullanmaya başladım günde 1 tane yutuyodum tedavim süresince hamile kalana kadar kullandım ama doktorum yönlendirdi nezaman ve nekadar kullanmam gerektiğini
Uzm-Nurse Eda1231 yaaa ne kadar güzel ... darısı bana inşallah :( bende günde 1 kez almak istiyorum kendimce ama
Eda1231 Uzm-Nurse inşallah canım benim Allah ım isteyen herkese nasip etsin. Ben doktora danışmadan aldım kullandım. O yüzden günde bir içtim canım.
Uzm-Nurse Kahverengi büyük bir hap combi değil pembe kutu aldım ben . Benim tahlillerimde sorun yok doktorum folik asit takviyesi amacı ve daha hızlı yumurtlama amacı ile verdi
NurEto Uzm-Nurse ben kullandım adetin 3. Günü doktora gitmiştim aynı gün basladım sürekli kullncam şimdilik çok pahalı ya ilaç ayda 300 TL ye yakın oluyo hemen baskayabilirsin o ilö değil takviye amaçlı verilen bişey ve zayıflatıyor bilgin olsun canm 😊