Ozlemio Boya fosfat klor ve paraben icermeyen omonun bebek deterjanini kullanan varmi ?Suan henuz bebek deterjani almadim bunu almayi dusunuyorum
Prens_annesiyim Ozlemio dalaln roxy daha güzel tavsiye ederim bebek deterjanı ben kullandım kokusuda çok hoş bitkisel yağlardan yapilmis
sonsuzask Deterjanı fazla koymuşum 😂 şuan deterjansız 2. Yıkama yapıyorum çıkartmadan,granül Matik iyi galiba,Omo nün bebek deterjanı varmiymiş.
Zynpzezezynp hryoz minorisden memnun musunuz acaba bende düşünüyorum da kokusu falan leke çıkarması nasıl
hryoz Zynpzezezynp dogal icerik oldugu icin öyle bi koku beklemeyin ekstra eklenmiş bişey yok leke cıkarması hafif lekelerde ise yarıyo ama illede agır bi lekeyse yine minorisin kendi markası leke cıkarıcı var su efsane indirimlerde almıstım bende artık kendi camasırlarımızı bile bunla yıkıyorum icim rahat neden tenime binbirtürlü kimyasal degsinki
MelikeKrkllkc Ozlemio leke ve temizlik açısından muazzam ona birşey diyemem cidden leke çıkarma konusunda üstüne yok sonra dalin aldım mesala onun kadar etkili leke çıkarmadı