DiplomaliEvHanimi Arzuefee Kizlar bugun test yaptim 14.gunu ignenin adetim 27sinde. Carsamba 26subatta kan vetcektim normalde ignenin 16.gununyani. Ama bugn doğum günüm heveslendim yaptim bi bakarmisiniz 15dakka sonra bu cikti normlde pencereye kaldirdigimda ayri normlde ayri cikio ama🙄😢 umutlanmak istemiyom ama 😢 https://imgyukle.com/i/nvIYK6 https://imgyukle.com/i/nvIObh
Sumeyra97 DiplomaliEvHanimi hafif bi çizgi görünüyor ama sen bi kan testi ver istersen . Doğum günün kutlu olsun bu arada 😊
Arzuefee DiplomaliEvHanimi en sağlıklısı kan tahlili cnm dualarimdasin insallah yasarsin sende bu duyguyu 🎀
Arzuefee Sumeyra97 sabah namazinda bütünnn isteyen herkeslere dua ettim kizlar ben 2 sene bekledim sanki 20 seneymis gibiydi .o 2 sene icinde hamile kalan kalana olmicak saniyodum ama çok şükür oldu Allahim yasatsin sizede o duyguyu insallah 🥰
DiplomaliEvHanimi Arzuefee allah razi olsun benimde insalah vardir doktor cift gozukuyo knsa kandada cikar dedi carsamba kan vetecem insalah 14.gunum bugn. Etkisi gecmistir diye dusunuyom