Prmas61 9+3 günlüğüm ama günlerdir adet sancısı gibi kasıklarında karnımda kramp gbi ağrı oluyor normal mı
Mutter Prmas61 normal tabi ki tamamen yerleşmeye çalışıyor bebek ve sonrada devam edebilir rahim büyücek vs. Bende de hafif ama sürekli olmayan regl ağrıları yaşadım. Akıntım oldu. 16. Haftadayım şimdi hala ara ara ağrım oluyor. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🙏🏻
Prmas61 Bus_ak18 akıntım 7. Haftalarda oluyordu sümük gibi aferdesin ama smdi gectı doktoruma söyledim eğer devam eder ve kötü koku varsa gel tekrar dedi ama cok şükür olmadı sadece normal akıntı var
Prmas61 Mutter aslında 12 haftadan sonra ilk haftalar gıbı olmuyormus rahat oluyormus demekki agrılar devam edebilir sabırsızlıkla beklıyorm allah herkesin gönlüne göre versin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊
Bus_ak18 Prmas61 şuan 5+5 henüz kese görmedim. Sabah kalkınca pedde çok açık kahve sarı arası akıntı gelmis panik oldum hasteneye gtme imkanım yoktu dinlendim çok şükür devamı gelmedi. Şimdi normal akıntı gibi geliyo beyazsarı ve yapışkan korkuyorum 😐
NurseB Prmas61 hiç yapma ben şuan 20 haftalığım sancı oluyor bazen önceden adet ağrısı gibiydi şimdi de gaz sancısı gibi. Doktor her şey normal dedi demekki bu tarz şeyler hep yaşayacağız
Mervenisa Aynen bendede olmustu bebek yerlestigi icin oluyor sonra geciyor. Bende suan 16 haftadayim duzene girdik
ElanrBlkc Prmas61 canım telaş yapma o ağrıyı daha çok çekeceksin. Ben her ay adet 8lcam dşye bekliyordum. 4 aydan sonra azaldı 😂 dğzenli muayeneni ol bi sıkıntı yoksa ağrılar önemsiz 😁
Bus_ak18 Prmas61 yok şükür koku kaşıntı vs yok. Pazartesi gitcem zatende kuzum mantar vs kandamı çıkıyor bilgin varmı?
Bahar33 Benim miyomum vardı ilk 3 ay bu yüzden adet sancısına benzer sancılar yaşadım,doktorum miyonun var sancın olur demişti nitekim öyle de olmuştu ,ilk 3 ayı atlatınca geçti
Efesevim Kızlar normal adet olcakmış gibi kasıklarda ağrı kramplar benim hergün nerdeyse oluyodu bebek yerleşiyor gelişiyor büyüyor hiç merak etmeyin hatta ben ağrım olmasa endişeleniyodum niye ağrım yok diye☺️ kanama aşırı ağrı olmadığı sürece korkmayın şuan 33+3 haftalığız inşallah bu haftaları sizde görürsünüz