Mom46 17. Haftadan beri çekiyorum bu acıyı hiç bir çare yok maalesef .. Oturunca , yemekten sonra özellikle daha çok batıyor . Biraz yürüyüş biraz uzanmak iyi gibi geliyor sonra tekrar başlıyor 🤦♀️ Şuan 26. Haftadayım ve hala da gün geçtikçe artarak devam ediyor ..😔