Beyza78 Aşırı yersiz düşünce.
Her halinize şükredin. Ne durumda olan insanlar var. Ayrıca ben en boktan halimle bile eşimden kaçmadım kaçmıyorum. Aynı deftere imza atmışız. Ne diye korkayım ? Aldatırsa kendi ayıbı. Benim alnım ak ise kulaklarım dünyaya kapalıdır benim.
Rahat olun rahat..