Sensizolmaz123 Merhaba hanımlar 39 haftalık hamileyim. Gecen hafta doktora gittiğimde 2 cm açıklığım olduğu söylendi. Bugün duş aldım duştan sonra bel ağrım oldu. Yürürken ağrı daha çok etkili. Sizde bel ağrıdı oldumu.bu doğum belirtisimi . Başına gelmiş hanımlar bilgilendirirse sevinirim ☺️
Aynur999 Bende 36 haftalik hamiley, burda cogu kisi sancilarin belden gelince dogum sancisi oldugunu yazdi, nisan yada su gelirse bence bi hastaneye git