Dilaam
Böyle düşünenler kaldımı hamile oldugunu ogrendigin an gidiceksin doktor ne zman gelmen gerektigini zaten soyluyor sana farkli riskler ve tehlikeler olabilir herkesin hamileligi sorunsuz normal gecmiyor malesef , hersey yolundaysa doktor zaten artik ayda bir goruselim diyor.
doktorun ucreti fazlaysa ozman ilk aylar devlet hastanesini tercih edebilirsiniz.